Konu
NetGSM Banka Mesajları HK.
17-02-2024, 23:37:25
#7
GezWeb
6 Aydır kullanıyorum.
Faturalı hattımı taşıdım.
Sadece kargo bedeli ( Sim kart için ) aldındı - 70-80 tl arasında
29 tl paketi kullanıyorum ( Çocuk İçin )
Sadece 3 banka ile 3D entegre edildi ( yeni oldu bu işlem )
Hatasız kullanmaya devam.