6 Aydır kullanıyorum.

Faturalı hattımı taşıdım.

Sadece kargo bedeli ( Sim kart için ) aldındı - 70-80 tl arasında

29 tl paketi kullanıyorum ( Çocuk İçin )

Sadece 3 banka ile 3D entegre edildi ( yeni oldu bu işlem )

Hatasız kullanmaya devam.