• 18-02-2024, 01:30:16
    #28
    Birkaç yıl bekleyin, henüz çok yeni
  • 18-02-2024, 02:18:05
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    104tl hat 400tl vergi alınıyor hocam
    Yeni hat alanlar içim, geçiş yapanlara bir şey yok sanırım o kadar
  • 18-02-2024, 02:20:39
    #30
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka Olayları Ne zaman netleşir acaba duruma göre geçmek istiyorum, bankalar ile çok işimiz oluyor çünkü. @VolkanDobriceli;
    Entegrasyonu Tamamlanan Bankalar:
    Halkbank, DenizBank, Şekerbank
  • 18-02-2024, 02:29:56
    #31
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar

    NetGSM firmasına geçiş yapmayı düşünüyorum. Fiyatları diğer GSM firmalarına göre çok uygun ancak bankalardan mesaj gelmiyor diye yorum gördüm.

    Bu Problem Ne zaman çözülür acaba bilen yada görüşme sağlayan var mı ?

    Fiyatları ekliyorum merak edenler için.

    Merhaba,

    Şuan 3 banka ile entegrasyonlar ve testler bitti aktif olarak çalışmaktadır Halkbank, DenizBank, Şekerbank diğer bankalar ile çalışmalar devam etmektedir merkez dahi net bir süre veremektedir bu konu bankaların yazılım departmanlarının ilerlemesi yazılımları güncellemesi ile ilgilidir.

    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane banka ile entegrasyon tamamlanmış diğerleride yoldadır yakında diye düşünüyorum.

    Abone olduğunuzda bazı vergiler ve abonelik ücreti peşin alınıyor abone olursanız paylaşır mısınız toplam maliyeti. Yeni hat tahsis ücreti ve vergiler var. Toplam 1000 lirayı buluyor mu öğrenmiş oluruz.
    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL

    Not : Ben istanbul / pendik deyim kargo vs.. beklemek istemeyen arkadaşlar var ise direk aboneliğini açar sim kartını direk elden teslim ederim. Merkez hariç Tek yetkili kişiyim şuan

    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tanıdığım geçmiş, Yalnızca 88 TL bir ödeme yapmış.
    Doğrudur numara taşıma ücreti

    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    104tl hat 400tl vergi alınıyor hocam
    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL

    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçi ilk fatura da çıkar ilk abone olurken almazlar sanırım.
    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL



    GezWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Aydır kullanıyorum.

    Faturalı hattımı taşıdım.

    Sadece kargo bedeli ( Sim kart için ) aldındı - 70-80 tl arasında

    29 tl paketi kullanıyorum ( Çocuk İçin )

    Sadece 3 banka ile 3D entegre edildi ( yeni oldu bu işlem )

    Hatasız kullanmaya devam.
    Hayırlı olsun

    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL

    kevsertasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben numara taşıma yaptım.88 TL ucret ödeyerek e devletten başvuru yaptım. Ever müşteri temsilcisinin verdiği bilgiye göre 3 banka ile anlaşmışlar diğerleri de devam ediyormuş anlaşma süreçleri. Onun dışında aktif banka hatlarımin olduğu başka hattım olduğu için dert etmedim. Tek sıkıntısı fatura durma özelliği yok. İyi takip etmek lazım. Ama fiyatlar çok uyun Turkcelle nazaran
    Baz istasyon

    alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğimiz numarayı alabiliyor muyuz ?
    Evet fakat numaraya göre

    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka Olayları Ne zaman netleşir acaba duruma göre geçmek istiyorum, bankalar ile çok işimiz oluyor çünkü. @VolkanDobriceli;




    EnesVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hat taşımada da bu ücretleri alıyorlar mı acaba ?


    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL


    NOT 1 : Sorusu olan arkadaşlar direk wp den bana yazabilir müsait olduğunda cevaplamaya çalışırım.

    NOT 2 : Yurt dışı cihazları eğer kayıt yaptırıldıysa o cihazda da sim kart kullanılamaz kayıt yapılmadıysa kullanılabilir.

    NOT 3 : Vergi indirimi konusu öğrenciye x tl vergi indirimi vs… konusu var bu kişilerde yayarlanamaz
  • 18-02-2024, 11:18:04
    #32
    VolkanDobriceli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Şuan 3 banka ile entegrasyonlar ve testler bitti aktif olarak çalışmaktadır Halkbank, DenizBank, Şekerbank diğer bankalar ile çalışmalar devam etmektedir merkez dahi net bir süre veremektedir bu konu bankaların yazılım departmanlarının ilerlemesi yazılımları güncellemesi ile ilgilidir.



    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL

    Not : Ben istanbul / pendik deyim kargo vs.. beklemek istemeyen arkadaşlar var ise direk aboneliğini açar sim kartını direk elden teslim ederim. Merkez hariç Tek yetkili kişiyim şuan



    Doğrudur numara taşıma ücreti

    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL



    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL



    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL





    Hayırlı olsun

    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL



    Baz istasyon



    Evet fakat numaraya göre











    Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
    Numara taşıma : 88 TL


    NOT 1 : Sorusu olan arkadaşlar direk wp den bana yazabilir müsait olduğunda cevaplamaya çalışırım.

    NOT 2 : Yurt dışı cihazları eğer kayıt yaptırıldıysa o cihazda da sim kart kullanılamaz kayıt yapılmadıysa kullanılabilir.

    NOT 3 : Vergi indirimi konusu öğrenciye x tl vergi indirimi vs… konusu var bu kişilerde yayarlanamaz
    Yurtdışı telefona kayıt değil de i-me atılmış. Çalışmaz mı bu telefonda sim kart?
  • 18-02-2024, 12:13:29
    #33
    Hangi operatörün alt yapısını kullanıyor acaba?
  • 18-02-2024, 16:15:37
    #34
    Turkcell'in baz istanyonlarını kullanıyormuş doğru mu?
  • 18-02-2024, 23:41:55
    #35
    E-Devlet ile onay kısmında takılan var mı? Şifre ile giriş kabul edilmiyor hat taşımalarda internet bankacılığı ile giriş yapmaya çalışırken ziraat de enpara da hata veriyor bilgiler yanlış diye.Geçen gün eşimin hattını Turkcell den Vodafone a taşırken Kuveyttürk de aynı hatayı verdi müşteri hizmetlerine sorunu anlatıyorum yandex tarayıcı kullanın diyor, 4-5 çeşir tarayıcı aktif kullanan birisiyim, chrome da da deniyorum diyorum oda chromium altyapısı ile hazırlanmış yandex gibi diyorum olsun bazı müşterimizde sorunlar çözüldü diyor.Neyseki giriş ekranında şans eseri ingilizce yi seçtimde giriş yaptı.Ama enpara ve ziraat de sayfa dili değiştirme yok takıldım kaldım.
  • 19-02-2024, 03:46:08
    #36
    MurphyFashion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı telefona kayıt değil de i-me atılmış. Çalışmaz mı bu telefonda sim kart?
    Tr imeil atılmışsa çalışır

    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi operatörün alt yapısını kullanıyor acaba?
    Turkcell baz istasyonları kiralandı

    Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkcell'in baz istanyonlarını kullanıyormuş doğru mu?
    evet

    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devlet ile onay kısmında takılan var mı? Şifre ile giriş kabul edilmiyor hat taşımalarda internet bankacılığı ile giriş yapmaya çalışırken ziraat de enpara da hata veriyor bilgiler yanlış diye.Geçen gün eşimin hattını Turkcell den Vodafone a taşırken Kuveyttürk de aynı hatayı verdi müşteri hizmetlerine sorunu anlatıyorum yandex tarayıcı kullanın diyor, 4-5 çeşir tarayıcı aktif kullanan birisiyim, chrome da da deniyorum diyorum oda chromium altyapısı ile hazırlanmış yandex gibi diyorum olsun bazı müşterimizde sorunlar çözüldü diyor.Neyseki giriş ekranında şans eseri ingilizce yi seçtimde giriş yaptı.Ama enpara ve ziraat de sayfa dili değiştirme yok takıldım kaldım.

    Bugün bir çok işlem yaptım bahsettiğiniz sorunu görmedim simkartları direk teslim ettim dilerseniz bana ulaşın beraber kontrol edelim