VolkanDobriceli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Şuan 3 banka ile entegrasyonlar ve testler bitti aktif olarak çalışmaktadır Halkbank, DenizBank, Şekerbank diğer bankalar ile çalışmalar devam etmektedir merkez dahi net bir süre veremektedir bu konu bankaların yazılım departmanlarının ilerlemesi yazılımları güncellemesi ile ilgilidir.



Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
Numara taşıma : 88 TL

Not : Ben istanbul / pendik deyim kargo vs.. beklemek istemeyen arkadaşlar var ise direk aboneliğini açar sim kartını direk elden teslim ederim. Merkez hariç Tek yetkili kişiyim şuan



Doğrudur numara taşıma ücreti

Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
Numara taşıma : 88 TL



Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
Numara taşıma : 88 TL



Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
Numara taşıma : 88 TL





Hayırlı olsun

Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
Numara taşıma : 88 TL



Baz istasyon



Evet fakat numaraya göre











Yeni hat : 400 TL + 109 TL = 509 TL
Numara taşıma : 88 TL


NOT 1 : Sorusu olan arkadaşlar direk wp den bana yazabilir müsait olduğunda cevaplamaya çalışırım.

NOT 2 : Yurt dışı cihazları eğer kayıt yaptırıldıysa o cihazda da sim kart kullanılamaz kayıt yapılmadıysa kullanılabilir.

NOT 3 : Vergi indirimi konusu öğrenciye x tl vergi indirimi vs… konusu var bu kişilerde yayarlanamaz
Yurtdışı telefona kayıt değil de i-me atılmış. Çalışmaz mı bu telefonda sim kart?