hocam bilginiz olsun istedim sıfır faturalı hat aldığınız için 400tl peşin bir vergi var artı 12 ay boyunca 40 küsür vergi var birde telsiz vergisi 15 tl o sabit zaten volte wowifi yok zamanla onlarda olur yeni hat alımlarda bunları göz önünde bulundurun