Selamlar
NetGSM firmasına geçiş yapmayı düşünüyorum. Fiyatları diğer GSM firmalarına göre çok uygun ancak bankalardan mesaj gelmiyor diye yorum gördüm.
Bu Problem Ne zaman çözülür acaba bilen yada görüşme sağlayan var mı ?
Fiyatları ekliyorum merak edenler için.