mhmtgncdl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dava açıldı sizce ne olur?
52
●3.150
- 16-02-2024, 03:29:18İşte hocam ben hep iyimser düşünüyordum, bugüne kadar hiç öyle düşünmemiştim. Çalınınca herkes bana öyle demeye başladı ve çok doğru. Bundan sonra vermem. Çok sağ olun bu arada.
- 16-02-2024, 11:19:00Ahhh hocam ahh. Bizde ölümlü trafik kazası oldu da kendimiz dedektif gibi etrafı gezip görüntüler için esnafları ikna etmeye çalıştık.MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakallı dinci amcalar oralı bile olmadılar. Çok şükür bi alkollü içki toptancısı bütün görüntüleri hiç kasmadan verdi. Görüntüleri mahkemeye verdik ve direkt mahkeme kararını bizim lehimize sonuçlandırdı.
İlk gittiğimizde hiçbir polisin kamera kaydı için gelmediğini öğrenmiştik.
Polisler komutla çalışan devlet organı. Dizilerde filmlerdeki gibi ilgi alakalı dedektif polis beklemeyin. Bütün talepleri yazacaksınız ki karşılık bulma ihtimali olsun.
Bunları da işte anca bu yazıları okuyarak ya da tecrübe ederek öğreniyoruz işte... - 16-02-2024, 11:29:23Bugün gideceğim hocam var mı diye ellerinde kayıt, 5 ay geçtiği için hiç umudum yok silinmiştir diye düşünüyorum. Ama bi şanstır gideyim. Çok kötü, kimse de demedi öyle bir şey yapın kamera kaydını alın diye. Şimdi belki de kaybedeceğim davayı.TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 11:34:27Adalet kanıtla işliyor. Birini öldürsen ceseti yok etmeyi başarırsan ceza almıyorsun. Ama ceset sonradan bulunursa suçu örtmeye çalışmak, kanıtları yoketmek filan müebbet bile alınabilir.MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adalet kanıtsız olmaz zaten.
Bunlar da maalesef tecrübeyle ya da parayla öğreniliyor işte. Para derken de parasını verip iyi avukata gidersen bütün yol yordamı anlatarak dava açtırır. - 16-02-2024, 11:37:49Hocam madem delil yok, bunlar ne delil buldu da bu raddeye geldi. Bu raddeden sonra kaydetmek de koyar adama.TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 12:03:42Avukatınız onu daha iyi bilir ama savcılık şikayeti çalma suçundan hazırlamıştır gasptan değil. Yine de avukatınıza sorun.MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 12:15:47Hocam ben tutmadım yaDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 14:18:41Kamera kaydı 15 gün tutluyormuş. Herhalde kamera kaydı yok. Polis aldıysak göndermişizdir yoksa göndermemişizdir dedi. Sanırsam 15 gün geçtiği için kayıtlar yoktur. Şansım var mıdır acaba?