TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adalet kanıtla işliyor. Birini öldürsen ceseti yok etmeyi başarırsan ceza almıyorsun. Ama ceset sonradan bulunursa suçu örtmeye çalışmak, kanıtları yoketmek filan müebbet bile alınabilir.
Adalet kanıtsız olmaz zaten.
Bunlar da maalesef tecrübeyle ya da parayla öğreniliyor işte. Para derken de parasını verip iyi avukata gidersen bütün yol yordamı anlatarak dava açtırır.
Hocam madem delil yok, bunlar ne delil buldu da bu raddeye geldi. Bu raddeden sonra kaydetmek de koyar adama.