MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün gideceğim hocam var mı diye ellerinde kayıt, 5 ay geçtiği için hiç umudum yok silinmiştir diye düşünüyorum. Ama bi şanstır gideyim. Çok kötü, kimse de demedi öyle bir şey yapın kamera kaydını alın diye. Şimdi belki de kaybedeceğim davayı.
Adalet kanıtla işliyor. Birini öldürsen ceseti yok etmeyi başarırsan ceza almıyorsun. Ama ceset sonradan bulunursa suçu örtmeye çalışmak, kanıtları yoketmek filan müebbet bile alınabilir.
Adalet kanıtsız olmaz zaten.
Bunlar da maalesef tecrübeyle ya da parayla öğreniliyor işte. Para derken de parasını verip iyi avukata gidersen bütün yol yordamı anlatarak dava açtırır.