• 16-02-2024, 03:29:18
    #46
    mhmtgncdl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tanıdıktan duyduğum bir durumdan dolayı kimseye arama için telefon vermiyordum. Bir gün boşluğuma gelip verdim ve kişiyi dinledim. Genel olarak telefonu isterken söylediğiyle konuştuğu tutuyordu. Telefonu alıp yoluma devam ettim. Sanırım ertesi gündü biri beni arayıp eşim kayıp en son bu numaradan görüşme yapmış dedi. Olayı ve olayın yaşandığı yeri anlattım. Bir daha konu açılmadı ama başım belaya girebilirdi. Duyduğum olayda telefonu isteyen kişi terör olayına karıştığı için hapis cezasına çarptırılmıştı. Bu konuda çok dikkatli olmak gerek.

    Konuya gelecek olursak geçmiş olsun.
    İşte hocam ben hep iyimser düşünüyordum, bugüne kadar hiç öyle düşünmemiştim. Çalınınca herkes bana öyle demeye başladı ve çok doğru. Bundan sonra vermem. Çok sağ olun bu arada.
  • 16-02-2024, 11:19:00
    #47
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben orada yaşandığını söyledim bunlar bakar sandım ya, nereden bilebilrdim bakmayacaklarına.
    Ahhh hocam ahh. Bizde ölümlü trafik kazası oldu da kendimiz dedektif gibi etrafı gezip görüntüler için esnafları ikna etmeye çalıştık.
    Sakallı dinci amcalar oralı bile olmadılar. Çok şükür bi alkollü içki toptancısı bütün görüntüleri hiç kasmadan verdi. Görüntüleri mahkemeye verdik ve direkt mahkeme kararını bizim lehimize sonuçlandırdı.
    İlk gittiğimizde hiçbir polisin kamera kaydı için gelmediğini öğrenmiştik.
    Polisler komutla çalışan devlet organı. Dizilerde filmlerdeki gibi ilgi alakalı dedektif polis beklemeyin. Bütün talepleri yazacaksınız ki karşılık bulma ihtimali olsun.
    Bunları da işte anca bu yazıları okuyarak ya da tecrübe ederek öğreniyoruz işte...
  • 16-02-2024, 11:29:23
    #48
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahhh hocam ahh. Bizde ölümlü trafik kazası oldu da kendimiz dedektif gibi etrafı gezip görüntüler için esnafları ikna etmeye çalıştık.
    Sakallı dinci amcalar oralı bile olmadılar. Çok şükür bi alkollü içki toptancısı bütün görüntüleri hiç kasmadan verdi. Görüntüleri mahkemeye verdik ve direkt mahkeme kararını bizim lehimize sonuçlandırdı.
    İlk gittiğimizde hiçbir polisin kamera kaydı için gelmediğini öğrenmiştik.
    Polisler komutla çalışan devlet organı. Dizilerde filmlerdeki gibi ilgi alakalı dedektif polis beklemeyin. Bütün talepleri yazacaksınız ki karşılık bulma ihtimali olsun.
    Bunları da işte anca bu yazıları okuyarak ya da tecrübe ederek öğreniyoruz işte...
    Bugün gideceğim hocam var mı diye ellerinde kayıt, 5 ay geçtiği için hiç umudum yok silinmiştir diye düşünüyorum. Ama bi şanstır gideyim. Çok kötü, kimse de demedi öyle bir şey yapın kamera kaydını alın diye. Şimdi belki de kaybedeceğim davayı.
  • 16-02-2024, 11:34:27
    #49
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün gideceğim hocam var mı diye ellerinde kayıt, 5 ay geçtiği için hiç umudum yok silinmiştir diye düşünüyorum. Ama bi şanstır gideyim. Çok kötü, kimse de demedi öyle bir şey yapın kamera kaydını alın diye. Şimdi belki de kaybedeceğim davayı.
    Adalet kanıtla işliyor. Birini öldürsen ceseti yok etmeyi başarırsan ceza almıyorsun. Ama ceset sonradan bulunursa suçu örtmeye çalışmak, kanıtları yoketmek filan müebbet bile alınabilir.
    Adalet kanıtsız olmaz zaten.
    Bunlar da maalesef tecrübeyle ya da parayla öğreniliyor işte. Para derken de parasını verip iyi avukata gidersen bütün yol yordamı anlatarak dava açtırır.
  • 16-02-2024, 11:37:49
    #50
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adalet kanıtla işliyor. Birini öldürsen ceseti yok etmeyi başarırsan ceza almıyorsun. Ama ceset sonradan bulunursa suçu örtmeye çalışmak, kanıtları yoketmek filan müebbet bile alınabilir.
    Adalet kanıtsız olmaz zaten.
    Bunlar da maalesef tecrübeyle ya da parayla öğreniliyor işte. Para derken de parasını verip iyi avukata gidersen bütün yol yordamı anlatarak dava açtırır.
    Hocam madem delil yok, bunlar ne delil buldu da bu raddeye geldi. Bu raddeden sonra kaydetmek de koyar adama.
  • 16-02-2024, 12:03:42
    #51
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mahkemede gasp yaptı gibi geldiğinden beri gitmeyip telefonumu yanımdayken kullandı diyeyim mi?
    Avukatınız onu daha iyi bilir ama savcılık şikayeti çalma suçundan hazırlamıştır gasptan değil. Yine de avukatınıza sorun.
  • 16-02-2024, 12:15:47
    #52
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukatınız onu daha iyi bilir ama savcılık şikayeti çalma suçundan hazırlamıştır gasptan değil. Yine de avukatınıza sorun.
    Hocam ben tutmadım ya
  • 16-02-2024, 14:18:41
    #53
    Kamera kaydı 15 gün tutluyormuş. Herhalde kamera kaydı yok. Polis aldıysak göndermişizdir yoksa göndermemişizdir dedi. Sanırsam 15 gün geçtiği için kayıtlar yoktur. Şansım var mıdır acaba?