Konu
Dava açıldı sizce ne olur?
16-02-2024, 14:18:41
#53
MertcanAsan
Kamera kaydı 15 gün tutluyormuş. Herhalde kamera kaydı yok. Polis aldıysak göndermişizdir yoksa göndermemişizdir dedi. Sanırsam 15 gün geçtiği için kayıtlar yoktur. Şansım var mıdır acaba?