Konu
Dava açıldı sizce ne olur?
16-02-2024, 12:03:42
#51
DijitalFikir
MertcanAsan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam mahkemede gasp yaptı gibi geldiğinden beri gitmeyip telefonumu yanımdayken kullandı diyeyim mi?
Avukatınız onu daha iyi bilir ama savcılık şikayeti çalma suçundan hazırlamıştır gasptan değil. Yine de avukatınıza sorun.