Hocam ben orada yaşandığını söyledim bunlar bakar sandım ya, nereden bilebilrdim bakmayacaklarına.
Ahhh hocam ahh. Bizde ölümlü trafik kazası oldu da kendimiz dedektif gibi etrafı gezip görüntüler için esnafları ikna etmeye çalıştık.
Sakallı dinci amcalar oralı bile olmadılar. Çok şükür bi alkollü içki toptancısı bütün görüntüleri hiç kasmadan verdi. Görüntüleri mahkemeye verdik ve direkt mahkeme kararını bizim lehimize sonuçlandırdı.
İlk gittiğimizde hiçbir polisin kamera kaydı için gelmediğini öğrenmiştik.
Polisler komutla çalışan devlet organı. Dizilerde filmlerdeki gibi ilgi alakalı dedektif polis beklemeyin. Bütün talepleri yazacaksınız ki karşılık bulma ihtimali olsun.
Bunları da işte anca bu yazıları okuyarak ya da tecrübe ederek öğreniyoruz işte...