• 04-02-2024, 01:17:03
    #1
    Arkadaşlar merhaba köpeği olup epilepsi hastası olan var mı acaba ? 4 yaşında pekinez köpeğime epilepsi teşhisi koyuldu ilaç vs herşeyi aldım kullanıyorum. Ama atakları devam ediyor bu konuda bilgisi, deneyimi olan var mı ? Herkese şimdiden teşekkür ederim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      arkadaşlar epilepsi hakkında genellemeler doğru değil. epilepsiye kan hastalığı da neden olabilir, travmatik bir durum da. çok az da olsa nedene bağlı olarak ortadan kalkabilir. yine nedene bağlı olarak ilaçlar atakları tam anlamıyla kesmeyebilir. sık ataklarda luminalatten çok sık saatte 5-6 ve üzeri ataklarda yeşil reçete diazepam türü ilaçlar kullanılabilir. konuyla ilgili soruları olan arkadaşlara bilgi verebilirim.
  • 04-02-2024, 01:21:39
    #2
    Hocam insanda bile epilepsi tedavisi çok zorken eminim ki köpekte o seviyeye bile gelinmemiştir. umarım bir çare bulabilirsiniz.
  • 04-02-2024, 01:25:32
    #3
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam insanda bile epilepsi tedavisi çok zorken eminim ki köpekte o seviyeye bile gelinmemiştir. umarım bir çare bulabilirsiniz.
    Umarım...... öyle zor bir durum ki çaresizliği dibine kadar yaşıyorum şu an. Gözlerinin kayması ataklar esnasında girdiği o durumu görmek. Ömrümden ömür gidiyor resmen.
  • 04-02-2024, 01:28:37
    #4
    Epilepsi tedavisi olan bir hastalık değil sadece nöbetleri ertelenebilen bir hastalık. Hayvanlarda ne tür ilaçlar var bilmiyorum ama genel olarak köpeği stres ortamından uzak tutmaya çalışın. Korkulacak bir şey yoktur. Nöbet sırasında zarar verebilecek cisimleri ortadan kaldırın.
  • 04-02-2024, 01:28:39
    #5
    joynjoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım...... öyle zor bir durum ki çaresizliği dibine kadar yaşıyorum şu an. Gözlerinin kayması ataklar esnasında girdiği o durumu görmek. Ömrümden ömür gidiyor resmen.
    2 çocuğum 2 kedim var. gözlerinin içine bakıyorum 2 kedimin çocuk gibi. Elbette çocuklarımın yeri farklı ancak duygularınızı çok iyi anlıyorum. İnşallah bir umut vardır. Sizin için yarın çok yakın bir dostum Antalya'nın en iyi veterinerine bu hususu soracağım.
  • 04-02-2024, 01:30:05
    #6
    Selam olsun,

    Tedavisi zordur o ayrı ama ilaçları düzenli kullandığı sürece atak geçirmez.
    Rahat bir hayatı olur.
  • 04-02-2024, 01:36:09
    #7
    verilen ilaçları duzenli verin umarım duzelir yazık benimde vardı epilepsi köpegim bir gece işten geldimki salonda ölmüş halen unutamıyorum adı zeytin cok akıllı bir köpekti ondan sonra hiç köpek almaya cesaret etmedim hep dışarda sevdim başka köpekleri yine ölür diye yüregim el vermio
  • 04-02-2024, 01:41:19
    #8
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 çocuğum 2 kedim var. gözlerinin içine bakıyorum 2 kedimin çocuk gibi. Elbette çocuklarımın yeri farklı ancak duygularınızı çok iyi anlıyorum. İnşallah bir umut vardır. Sizin için yarın çok yakın bir dostum Antalya'nın en iyi veterinerine bu hususu soracağım.
    Çok çok teşekkür ederim Şimdilik keppra şurubuna başladık. Probiyotikler vitaminler aldık. kalp kapakçığında bir kaçak var o da aritmiye sebep oluyor. nöbet esnasında oluşabileceğini söyledi veteriner. yüksek tansiyon varmış onun için de ilaç kullanıyoruz sorabileceğiniz biri varsa tüm tahlil ve eko sonuçlarını gönderebilirim.
  • 04-02-2024, 01:41:42
    #9
    Benim de 2 köpeğim var, biri 16 yaşında kanser. Birkaç aylık ömrü kalmış. Gün geçtikçe gidişini, geçirdiğimiz güzel günlere sayıyorum. Her canlıda bir yaştan sonra bir şeyler geliyor, olmazsa problem vardır. Doğa işte