epilepsi hastası köpek
13
●322
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 04-02-2024, 01:25:32Umarım...... öyle zor bir durum ki çaresizliği dibine kadar yaşıyorum şu an. Gözlerinin kayması ataklar esnasında girdiği o durumu görmek. Ömrümden ömür gidiyor resmen.SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2024, 01:28:37Epilepsi tedavisi olan bir hastalık değil sadece nöbetleri ertelenebilen bir hastalık. Hayvanlarda ne tür ilaçlar var bilmiyorum ama genel olarak köpeği stres ortamından uzak tutmaya çalışın. Korkulacak bir şey yoktur. Nöbet sırasında zarar verebilecek cisimleri ortadan kaldırın.
- 04-02-2024, 01:28:392 çocuğum 2 kedim var. gözlerinin içine bakıyorum 2 kedimin çocuk gibi. Elbette çocuklarımın yeri farklı ancak duygularınızı çok iyi anlıyorum. İnşallah bir umut vardır. Sizin için yarın çok yakın bir dostum Antalya'nın en iyi veterinerine bu hususu soracağım.joynjoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2024, 01:30:05Selam olsun,
Tedavisi zordur o ayrı ama ilaçları düzenli kullandığı sürece atak geçirmez.
Rahat bir hayatı olur. - 04-02-2024, 01:36:09verilen ilaçları duzenli verin umarım duzelir yazık benimde vardı epilepsi köpegim bir gece işten geldimki salonda ölmüş halen unutamıyorum adı zeytin cok akıllı bir köpekti ondan sonra hiç köpek almaya cesaret etmedim hep dışarda sevdim başka köpekleri yine ölür diye yüregim el vermio
- 04-02-2024, 01:41:19Çok çok teşekkür ederim Şimdilik keppra şurubuna başladık. Probiyotikler vitaminler aldık. kalp kapakçığında bir kaçak var o da aritmiye sebep oluyor. nöbet esnasında oluşabileceğini söyledi veteriner. yüksek tansiyon varmış onun için de ilaç kullanıyoruz sorabileceğiniz biri varsa tüm tahlil ve eko sonuçlarını gönderebilirim.SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle