SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam insanda bile epilepsi tedavisi çok zorken eminim ki köpekte o seviyeye bile gelinmemiştir. umarım bir çare bulabilirsiniz.
Umarım...... öyle zor bir durum ki çaresizliği dibine kadar yaşıyorum şu an. Gözlerinin kayması ataklar esnasında girdiği o durumu görmek. Ömrümden ömür gidiyor resmen.