Arkadaşlar merhaba köpeği olup epilepsi hastası olan var mı acaba ? 4 yaşında pekinez köpeğime epilepsi teşhisi koyuldu ilaç vs herşeyi aldım kullanıyorum. Ama atakları devam ediyor bu konuda bilgisi, deneyimi olan var mı ? Herkese şimdiden teşekkür ederim.