Benim de 2 köpeğim var, biri 16 yaşında kanser. Birkaç aylık ömrü kalmış. Gün geçtikçe gidişini, geçirdiğimiz güzel günlere sayıyorum. Her canlıda bir yaştan sonra bir şeyler geliyor, olmazsa problem vardır. Doğa işte