2 çocuğum 2 kedim var. gözlerinin içine bakıyorum 2 kedimin çocuk gibi. Elbette çocuklarımın yeri farklı ancak duygularınızı çok iyi anlıyorum. İnşallah bir umut vardır. Sizin için yarın çok yakın bir dostum Antalya'nın en iyi veterinerine bu hususu soracağım.
Çok çok teşekkür ederim Şimdilik keppra şurubuna başladık. Probiyotikler vitaminler aldık. kalp kapakçığında bir kaçak var o da aritmiye sebep oluyor. nöbet esnasında oluşabileceğini söyledi veteriner. yüksek tansiyon varmış onun için de ilaç kullanıyoruz sorabileceğiniz biri varsa tüm tahlil ve eko sonuçlarını gönderebilirim.