• 25-01-2024, 02:16:24
    #1
    Merhaba, e-pin sektörüyle ilgili ne bir e-book bulabildim. Ne de detaylı bilgi bulabildim. Eskilerden bu sektöre girmiş, bırakmış arkadaşların yardımcı olacağına inanarak bu konuyu açıyorum. Kar oranı %5-10 deniliyor. Ancak script satan arkadaşlar %20-30-40 lara varan karların olduğunu söylüyorlar. Script satan arkadaşlar malum ekmeğinin peşinde ancak r10 da görüyorum gerçekten piyasa değerinin çok altına epin satışı yapanlar var. Örneğin 650 tllik valorant vpsini bazı arkadaşlar 550 tlye satıyorlar. 650 tlye satanda para kazanıyor 550 tlye satanda para kazanıyor. Eğer kar oranı %5 ise 617.5 tlye bu ürünü tedarik ediyor. Diğer arkadaş 550 tlye satabiliyor. Bu işlerle alakalı hap bilgiler verecek geçmişte sektörün içinde olan birisi var mı? Büfe açmak istersin gidersin büfecilere sorarsın bilgi alırsın. Adamlar sana bilgiyi verir. Tartarsın ona göre kafana yatarsa sektöre girersin. Ama bu sektör kara kutuya dönüşmüş. Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 25-01-2024, 02:19:36
    #2
    Hocam bir çok sektöre el atmış biri olarak, bozumdan elde edilen bakiyeler ile satış yapanlar var (razer,mobil,stem/GP bakiye vb.) bir çok method ile elde edilip satılıyor aslında ilk tedarikçisinden %40 ile çıkıyor ortada herkes pay alıyor. Bunun için bir ağınızın ve havuzunuzun olması gerek. Başarılar.
  • 25-01-2024, 02:31:21
    #3
    SosyalMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir çok sektöre el atmış biri olarak, bozumdan elde edilen bakiyeler ile satış yapanlar var (razer,mobil,stem/GP bakiye vb.) bir çok method ile elde edilip satılıyor aslında ilk tedarikçisinden %40 ile çıkıyor ortada herkes pay alıyor. Bunun için bir ağınızın ve havuzunuzun olması gerek. Başarılar.
    Teşekkürler hocam cevabınız için, "ağınız ve havuzunuz" dediniz acaba biraz daha açma şansınız var mı? Nasıl oluşturulabileceğine dair vs. teşekkürler
  • 25-01-2024, 08:24:34
    #4
    Zamanında kimsenin yapamayacağı kadar reklam/ciro yapmış biri olarak şunu diyeyim %30 40 epinde legal alırsan imkansız gibi bişey. Anca toptan milyonlarca lira ile alırsın. Epinde tedarikçini iyi seçersen %10 15dir. Tedarikçiyi bulamazsan 5 7 max. Ucuz tedarikçi listesi icin ulaşabilirsiniz. Bizde script satıyoruz hatta daha iyisi olmayan bir sctipt ama satış içinde temeli olmayan şeyler söylemek saçma.
    • AisPlato
    AisPlato bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2024, 10:35:15
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında kimsenin yapamayacağı kadar reklam/ciro yapmış biri olarak şunu diyeyim %30 40 epinde legal alırsan imkansız gibi bişey. Anca toptan milyonlarca lira ile alırsın. Epinde tedarikçini iyi seçersen %10 15dir. Tedarikçiyi bulamazsan 5 7 max. Ucuz tedarikçi listesi icin ulaşabilirsiniz. Bizde script satıyoruz hatta daha iyisi olmayan bir sctipt ama satış içinde temeli olmayan şeyler söylemek saçma.
    Teşekkürler hocam aklımdasınız sektöre girersem sizinle tekrar iletişime geçeceğim.
  • 25-01-2024, 10:39:40
    #6
    ben bu olayı zamanında yapmak çok istedim, hatrı sayılır da bütçe ile girmeyi düşünüyordum, lakin ben kimsenin bayisi olmak istemiyordum yani Türkiye de satış yapan bir siteden bayilik almak yerine direkt oyunlara başvuru yaptım defalarca mail attım görüşmek istedim ama hiç bir sonuç alamadım bu millet nasıl tedarik ediyor hala anlamadım sonra r10 da birin den scprit vs aldım bayilik oluşturdum, onda da açık varmış adamın biri sabahın korun de beni 400 tl zarara soktu para yatırmadan site üzerinden sipariş verdi, ve bu sipariş sonucu direkt bayi oldugum yerden hesabımdan kodun parası çekildi bende 3 gün sonra komple sildim herşeyi
  • 25-01-2024, 11:39:47
    #7
    Bu böyle basit bir iş değil bu işin ebook sattığını iddaa eden bir halt bilmiyordur. Emin olun forumda sektöre hakim 1-2 kişi vardır yoktur 2-3 kod satan aylık 1k ciro yapan kendini epin şirketi sanıyor
  • 25-01-2024, 11:51:57
    #8
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu böyle basit bir iş değil bu işin ebook sattığını iddaa eden bir halt bilmiyordur. Emin olun forumda sektöre hakim 1-2 kişi vardır yoktur 2-3 kod satan aylık 1k ciro yapan kendini epin şirketi sanıyor
    Tabii ki kolay değil. Sadece sektörle ilgili genel bilgiler ve hap bilgiler verebilecek kadar bilgi sahibi olan insaların olduğunu düşünüyorum. Malum yüzlerce epin sitesi var. Ama sektörle alakalı konuşan sayısı çok az.
  • 26-01-2024, 06:19:08
    #9
    Hocam bahsettiğin valorant ürünü için Riot panellerinden çıkış fiyatı 525 tl dir. Piyasa da yorumlardan arkadaşların da dediği gibi Razer,bozum gibi bir çok şekilde ürün tedarik ediliyor. Benim kendi epin firmam var konu dikkatimi çekti yardımcı olmak istedim. %40 gibi bir oran söz konusu değildir. Ürün başı %5 - %10 tedarik ettiğiniz firma ve size bağlı olarak kar elde edebilirsiniz. Reklam ücretlerinin en zirve olduğu sektör de reklam vermek için epeyce bir bakiye harcamanız gerekmektedir.
    Lafı uzatmadan script satan arkadaşlara soracak olursan %100 bile kar var derler ama derler işte... merak edenler için Exforpin.com