Hocam bir çok sektöre el atmış biri olarak, bozumdan elde edilen bakiyeler ile satış yapanlar var (razer,mobil,stem/GP bakiye vb.) bir çok method ile elde edilip satılıyor aslında ilk tedarikçisinden %40 ile çıkıyor ortada herkes pay alıyor. Bunun için bir ağınızın ve havuzunuzun olması gerek. Başarılar.
Teşekkürler hocam cevabınız için, "ağınız ve havuzunuz" dediniz acaba biraz daha açma şansınız var mı? Nasıl oluşturulabileceğine dair vs. teşekkürler