Merhaba, e-pin sektörüyle ilgili ne bir e-book bulabildim. Ne de detaylı bilgi bulabildim. Eskilerden bu sektöre girmiş, bırakmış arkadaşların yardımcı olacağına inanarak bu konuyu açıyorum. Kar oranı %5-10 deniliyor. Ancak script satan arkadaşlar %20-30-40 lara varan karların olduğunu söylüyorlar. Script satan arkadaşlar malum ekmeğinin peşinde ancak r10 da görüyorum gerçekten piyasa değerinin çok altına epin satışı yapanlar var. Örneğin 650 tllik valorant vpsini bazı arkadaşlar 550 tlye satıyorlar. 650 tlye satanda para kazanıyor 550 tlye satanda para kazanıyor. Eğer kar oranı %5 ise 617.5 tlye bu ürünü tedarik ediyor. Diğer arkadaş 550 tlye satabiliyor. Bu işlerle alakalı hap bilgiler verecek geçmişte sektörün içinde olan birisi var mı? Büfe açmak istersin gidersin büfecilere sorarsın bilgi alırsın. Adamlar sana bilgiyi verir. Tartarsın ona göre kafana yatarsa sektöre girersin. Ama bu sektör kara kutuya dönüşmüş. Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.