Hocam bir çok sektöre el atmış biri olarak, bozumdan elde edilen bakiyeler ile satış yapanlar var (razer,mobil,stem/GP bakiye vb.) bir çok method ile elde edilip satılıyor aslında ilk tedarikçisinden %40 ile çıkıyor ortada herkes pay alıyor. Bunun için bir ağınızın ve havuzunuzun olması gerek. Başarılar.