ben bu olayı zamanında yapmak çok istedim, hatrı sayılır da bütçe ile girmeyi düşünüyordum, lakin ben kimsenin bayisi olmak istemiyordum yani Türkiye de satış yapan bir siteden bayilik almak yerine direkt oyunlara başvuru yaptım defalarca mail attım görüşmek istedim ama hiç bir sonuç alamadım bu millet nasıl tedarik ediyor hala anlamadım

sonra r10 da birin den scprit vs aldım bayilik oluşturdum, onda da açık varmış adamın biri sabahın korun de beni 400 tl zarara soktu para yatırmadan site üzerinden sipariş verdi, ve bu sipariş sonucu direkt bayi oldugum yerden hesabımdan kodun parası çekildi bende 3 gün sonra komple sildim herşeyi