Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında kimsenin yapamayacağı kadar reklam/ciro yapmış biri olarak şunu diyeyim %30 40 epinde legal alırsan imkansız gibi bişey. Anca toptan milyonlarca lira ile alırsın. Epinde tedarikçini iyi seçersen %10 15dir. Tedarikçiyi bulamazsan 5 7 max. Ucuz tedarikçi listesi icin ulaşabilirsiniz. Bizde script satıyoruz hatta daha iyisi olmayan bir sctipt ama satış içinde temeli olmayan şeyler söylemek saçma.
Teşekkürler hocam aklımdasınız sektöre girersem sizinle tekrar iletişime geçeceğim.