selamlar herkese bi sorum olucaktı
after effectsde çalıştığım bir dosyayı nasıl kaydedersem animate de açabilirim ve animateden açıp fla uzantısı veyada swg uzantısı ile export alabılırım böyle bir imkan varmı varsa nasıl olur yardımcı olabılıcek birisi varmı.
Tasarımcı arkadaşlara sorum var
5
●100
- 14-01-2024, 22:56:24
- 14-01-2024, 23:20:57Animate de açabilmek için xfl olarak kayıt almanız gerekiyor hocam.gelisinfaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gif mi hazırlıyorsunuz? - 14-01-2024, 23:23:26@ArtStoreUqur; yok hocam animasyon hazırlıyorum xfl yı nerden export alabılırım
- 14-01-2024, 23:26:17After Effects de xfl olarak kayıt alabilirsiniz. Daha sonra animate içine atın.
Ai veya eps dosyasını neden direk animate ile açmıyorsunuz hocam? Eğer 2 d yapıyorsanız. Netice de After effects de yapabileceğijizin fazlasını animate ile yapabilirsiniz(animasyon için)
Bu söylediklerim 2 d için bu arada - 14-01-2024, 23:28:25@ArtStoreUqur; animate yı bılmıyorum ne yazıkkı ya after dan yapıyorum ondan teşekkür ederim bu arada xfl olarak kayıt etsem animatede rahatlıkla açar ve ordan fla uzantısı ile export alabılırım dimi
- 14-01-2024, 23:29:33Fla olarak export almadım hiç kral. Kolay gelsingelisinfaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle