• 14-01-2024, 22:56:24
    #1
    selamlar herkese bi sorum olucaktı
    after effectsde çalıştığım bir dosyayı nasıl kaydedersem animate de açabilirim ve animateden açıp fla uzantısı veyada swg uzantısı ile export alabılırım böyle bir imkan varmı varsa nasıl olur yardımcı olabılıcek birisi varmı.
  • 14-01-2024, 23:20:57
    #2
    gelisinfaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar herkese bi sorum olucaktı
    after effectsde çalıştığım bir dosyayı nasıl kaydedersem animate de açabilirim ve animateden açıp fla uzantısı veyada swg uzantısı ile export alabılırım böyle bir imkan varmı varsa nasıl olur yardımcı olabılıcek birisi varmı.
    Animate de açabilmek için xfl olarak kayıt almanız gerekiyor hocam.
    Gif mi hazırlıyorsunuz?
  • 14-01-2024, 23:23:26
    #3
    @ArtStoreUqur; yok hocam animasyon hazırlıyorum xfl yı nerden export alabılırım
  • 14-01-2024, 23:26:17
    #4
    After Effects de xfl olarak kayıt alabilirsiniz. Daha sonra animate içine atın.
    Ai veya eps dosyasını neden direk animate ile açmıyorsunuz hocam? Eğer 2 d yapıyorsanız. Netice de After effects de yapabileceğijizin fazlasını animate ile yapabilirsiniz(animasyon için)
    Bu söylediklerim 2 d için bu arada
  • 14-01-2024, 23:28:25
    #5
    @ArtStoreUqur; animate yı bılmıyorum ne yazıkkı ya after dan yapıyorum ondan teşekkür ederim bu arada xfl olarak kayıt etsem animatede rahatlıkla açar ve ordan fla uzantısı ile export alabılırım dimi
  • 14-01-2024, 23:29:33
    #6
    gelisinfaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ArtStoreUqur; animate yı bılmıyorum ne yazıkkı ya after dan yapıyorum ondan teşekkür ederim bu arada xfl olarak kayıt etsem animatede rahatlıkla açar ve ordan fla uzantısı ile export alabılırım dimi
    Fla olarak export almadım hiç kral. Kolay gelsin