Konu
Tasarımcı arkadaşlara sorum var
14-01-2024, 23:28:25
#5
gelisinfaruk
@
ArtStoreUqur
; animate yı bılmıyorum ne yazıkkı ya after dan yapıyorum ondan teşekkür ederim bu arada xfl olarak kayıt etsem animatede rahatlıkla açar ve ordan fla uzantısı ile export alabılırım dimi