After Effects de xfl olarak kayıt alabilirsiniz. Daha sonra animate içine atın.
Ai veya eps dosyasını neden direk animate ile açmıyorsunuz hocam? Eğer 2 d yapıyorsanız. Netice de After effects de yapabileceğijizin fazlasını animate ile yapabilirsiniz(animasyon için)
Bu söylediklerim 2 d için bu arada