gelisinfaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ArtStoreUqur; animate yı bılmıyorum ne yazıkkı ya after dan yapıyorum ondan teşekkür ederim bu arada xfl olarak kayıt etsem animatede rahatlıkla açar ve ordan fla uzantısı ile export alabılırım dimi
Fla olarak export almadım hiç kral. Kolay gelsin