gelisinfaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar herkese bi sorum olucaktı
after effectsde çalıştığım bir dosyayı nasıl kaydedersem animate de açabilirim ve animateden açıp fla uzantısı veyada swg uzantısı ile export alabılırım böyle bir imkan varmı varsa nasıl olur yardımcı olabılıcek birisi varmı.
Animate de açabilmek için xfl olarak kayıt almanız gerekiyor hocam.
Gif mi hazırlıyorsunuz?