• 11-01-2024, 00:24:03
    #1
    Arkadaşım bir bak dedi GSS üzerinden borç var mı diye bakayım dedim:
    https://imgyukle.com/i/yizeye
    Sebebi nedir?
  • 11-01-2024, 00:25:20
    #2
    büyük problem aylık 600 tl kaçıyor
  • 11-01-2024, 00:25:54
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşten ayrıldığınızda gss başlar tekrar işe girene kadar devam eder.
  • 11-01-2024, 00:26:09
    #4
    işten çıktıktan sonra 176 mıydı neydi sgkyı arayıp bildirmen gerekiyormuş işten çıktım diye

    bildirmezsende borç çıkıyor sana. Çıkan borcu ne bildirim atarlar ne sana yazarlar bir yerden ne seni ararlar. Senin bilgin olmayan borç olur bilmem kaç katı

    Sweet bonanza oynar gibi 100x oluncada dava filan açıyorlar
    • tworun
    • lorxy
    tworun ve lorxy bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 11-01-2024, 00:26:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım bir bak dedi GSS üzerinden borç var mı diye bakayım dedim:
    Sebebi nedir?
    Benin 7 bin tl vardı otomatikmen silindi odemedim ödeme kalsın o şekilde siliniyor zaten . Çalışmadığın süre zarfında ondan dolayı gss borcu çıkartıyorlar
  • 11-01-2024, 00:27:37
    #6
    25 yaşını geçmişseniz, sigortanız yoksa, öğrenci değilseniz, askerde değilseniz ya da bağkur ödemiyorsanız devlet size Genel Sağlık Sigortası yapıyor. Bunu ödemeniz gerekiyor. Eğer askerlik, öğrencilik vb. durumları ispatlayabiliyorsanız o döneme ilişkin borçlar siliniyor.
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım bir bak dedi GSS üzerinden borç var mı diye bakayım dedim:


    Sebebi nedir?
  • 11-01-2024, 00:27:48
    #7
    newsinplanet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük problem aylık 600 tl kaçıyor
    Muzaffexr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşten ayrıldığınızda gss başlar tekrar işe girene kadar devam eder.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işten çıktıktan sonra 176 mıydı neydi sgkyı arayıp bildirmen gerekiyormuş işten çıktım diye

    bildirmezsende borç çıkıyor sana. Çıkan borcu ne bildirim atarlar ne sana yazarlar bir yerden ne seni ararlar. Senin bilgin olmayan borç olur bilmem kaç katı

    Sweet bonanza oynar gibi 100x oluncada dava filan açıyorlar
    Class34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benin 7 bin tl vardı otomatikmen silindi odemedim ödeme kalsın o şekilde siliniyor zaten . Çalışmadığın süre zarfında ondan dolayı gss borcu çıkartıyorlar
    Görsel eklendi arkadaşlar, inceleyebilir misiniz?
  • 11-01-2024, 00:28:30
    #8
    fatihemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaşını geçmişseniz, sigortanız yoksa, öğrenci değilseniz, askerde değilseniz ya da bağkur ödemiyorsanız devlet size Genel Sağlık Sigortası yapıyor. Bunu ödemeniz gerekiyor. Eğer askerlik, öğrencilik vb. durumları ispatlayabiliyorsanız o döneme ilişkin borçlar siliniyor.
    25 yaşını geçmiş öğrenciler dahil değil hocam
  • 11-01-2024, 00:29:15
    #9
    fatihemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaşını geçmişseniz, sigortanız yoksa, öğrenci değilseniz, askerde değilseniz ya da bağkur ödemiyorsanız devlet size Genel Sağlık Sigortası yapıyor. Bunu ödemeniz gerekiyor. Eğer askerlik, öğrencilik vb. durumları ispatlayabiliyorsanız o döneme ilişkin borçlar siliniyor.
    18 yaşındayım hocam 2 sene boyunca sadece yaz tatillerinde çalıştım SGK girişim olsun diye.
    Üniversiteye hazırlanıyorum mezun senemdeyim.