25 yaşını geçmişseniz, sigortanız yoksa, öğrenci değilseniz, askerde değilseniz ya da bağkur ödemiyorsanız devlet size Genel Sağlık Sigortası yapıyor. Bunu ödemeniz gerekiyor. Eğer askerlik, öğrencilik vb. durumları ispatlayabiliyorsanız o döneme ilişkin borçlar siliniyor.
Arkadaşım bir bak dedi GSS üzerinden borç var mı diye bakayım dedim:
Sebebi nedir?