işten çıktıktan sonra 176 mıydı neydi sgkyı arayıp bildirmen gerekiyormuş işten çıktım diye

bildirmezsende borç çıkıyor sana. Çıkan borcu ne bildirim atarlar ne sana yazarlar bir yerden ne seni ararlar. Senin bilgin olmayan borç olur bilmem kaç katı

Sweet bonanza oynar gibi 100x oluncada dava filan açıyorlar