25 yaşını geçmişseniz, sigortanız yoksa, öğrenci değilseniz, askerde değilseniz ya da bağkur ödemiyorsanız devlet size Genel Sağlık Sigortası yapıyor. Bunu ödemeniz gerekiyor. Eğer askerlik, öğrencilik vb. durumları ispatlayabiliyorsanız o döneme ilişkin borçlar siliniyor.
18 yaşındayım hocam 2 sene boyunca sadece yaz tatillerinde çalıştım SGK girişim olsun diye.
Üniversiteye hazırlanıyorum mezun senemdeyim.