newsinplanet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük problem aylık 600 tl kaçıyor
Muzaffexr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşten ayrıldığınızda gss başlar tekrar işe girene kadar devam eder.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işten çıktıktan sonra 176 mıydı neydi sgkyı arayıp bildirmen gerekiyormuş işten çıktım diye

bildirmezsende borç çıkıyor sana. Çıkan borcu ne bildirim atarlar ne sana yazarlar bir yerden ne seni ararlar. Senin bilgin olmayan borç olur bilmem kaç katı

Sweet bonanza oynar gibi 100x oluncada dava filan açıyorlar
Class34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benin 7 bin tl vardı otomatikmen silindi odemedim ödeme kalsın o şekilde siliniyor zaten . Çalışmadığın süre zarfında ondan dolayı gss borcu çıkartıyorlar
Görsel eklendi arkadaşlar, inceleyebilir misiniz?