Bende Digispark attiny85 modeli usb var ve bu usb digikeyboard library si ile pc de komutlar çalıştırmak istiyorum kodları yazdım fakat örneğin "dir/s" komutunu yazıcam "dır.s" yazıyor bu sorunu nasıl çözebilirim.
pek bilgim yok yeni aldım umarım anlamışsınız dır.
edit:
bu sorunu araştırdım ama birşey bulamadım ve videolar izledim ama videoyu çeken kişi bu sorunla karşılaşmıyor zaten böyle şeyler hep beni bulur
Ardunio kullanan varsa lütfen yardım etsin
8
●112
- 10-01-2024, 21:35:23Alt+Shift yapıp tekrar dener misin yüksek ihtimalle işe yaramaz ama dene bakalım
- 10-01-2024, 21:40:09Denemedim hocam ama ascıı olursa ascıı ile devam etmek mantıklımı yani bende neden olmamıştır sizce türkçe kütüphane de ekledinlazenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2024, 21:42:35Hocam ben tr klavye olarak yazıyorum ama kod en klavye olarak yazmaya çalışıyor örneğin i ye basınca ı oluyoryengec35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2024, 21:45:44bir incelermisiniz bu yazıyı TIKLAen4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2024, 21:53:24bu başka birley hocam ben ardunio ide si ile yapıyorumyengec35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2024, 22:26:24Bende Digispark attiny85 modeli usb var ve bu usb digikeyboard library si ile pc de komutlar çalıştırmak istiyorum kodları yazdım fakat örneğin "dir/s" komutunu yazıcam "dır.s" yazıyor bu sorunu nasıl çözebilirim.
pek bilgim yok yeni aldım umarım anlamışsınız dır.
edit:
Sorun çüzüldü!! yardım aldığım kaynak:
https://www.youtube.com/watch?v=_NOvpEQr394