• 10-01-2024, 21:31:36
    #1
    Bende Digispark attiny85 modeli usb var ve bu usb digikeyboard library si ile pc de komutlar çalıştırmak istiyorum kodları yazdım fakat örneğin "dir/s" komutunu yazıcam "dır.s" yazıyor bu sorunu nasıl çözebilirim.

    pek bilgim yok yeni aldım umarım anlamışsınız dır.


    edit:
    bu sorunu araştırdım ama birşey bulamadım ve videolar izledim ama videoyu çeken kişi bu sorunla karşılaşmıyor zaten böyle şeyler hep beni bulur
  • 10-01-2024, 21:35:23
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Alt+Shift yapıp tekrar dener misin yüksek ihtimalle işe yaramaz ama dene bakalım
  • 10-01-2024, 21:35:27
    #3
    Ascii olarak Denediniz mi 47s =/s Örnek Olarak :
    #include <DigiKeyboard.h>
    void setup() {
     DigiKeyboard.begin();
     }
     void loop() {
     DigiKeyboard.println("dir 47s");
      delay(5000);  
    }
  • 10-01-2024, 21:40:05
    #4
    Alıntı
    örneğin "dir/s" komutunu yazıcam "dır.s" yazıyor
    bu kısmı daha detaylı anlatırsanız yardımcı olmak isterim
  • 10-01-2024, 21:40:09
    #5
    lazenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ascii olarak Denediniz mi 47s =/s Örnek Olarak :
    #include <DigiKeyboard.h>
    void setup() {
     DigiKeyboard.begin();
     }
     void loop() {
     DigiKeyboard.println("dir 47s");
      delay(5000);  
    }
    Denemedim hocam ama ascıı olursa ascıı ile devam etmek mantıklımı yani bende neden olmamıştır sizce türkçe kütüphane de ekledin
  • 10-01-2024, 21:42:35
    #6
    yengec35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kısmı daha detaylı anlatırsanız yardımcı olmak isterim
    Hocam ben tr klavye olarak yazıyorum ama kod en klavye olarak yazmaya çalışıyor örneğin i ye basınca ı oluyor
  • 10-01-2024, 21:45:44
    #7
    en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben tr klavye olarak yazıyorum ama kod en klavye olarak yazmaya çalışıyor örneğin i ye basınca ı oluyor
    bir incelermisiniz bu yazıyı TIKLA
  • 10-01-2024, 21:53:24
    #8
    yengec35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir incelermisiniz bu yazıyı TIKLA
    bu başka birley hocam ben ardunio ide si ile yapıyorum
  • 10-01-2024, 22:26:24
    #9
    Bende Digispark attiny85 modeli usb var ve bu usb digikeyboard library si ile pc de komutlar çalıştırmak istiyorum kodları yazdım fakat örneğin "dir/s" komutunu yazıcam "dır.s" yazıyor bu sorunu nasıl çözebilirim.

    pek bilgim yok yeni aldım umarım anlamışsınız dır.


    edit:

    Sorun çüzüldü!! yardım aldığım kaynak:
    https://www.youtube.com/watch?v=_NOvpEQr394