yengec35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kısmı daha detaylı anlatırsanız yardımcı olmak isterim
Hocam ben tr klavye olarak yazıyorum ama kod en klavye olarak yazmaya çalışıyor örneğin i ye basınca ı oluyor