Bende Digispark attiny85 modeli usb var ve bu usb digikeyboard library si ile pc de komutlar çalıştırmak istiyorum kodları yazdım fakat örneğin "dir/s" komutunu yazıcam "dır.s" yazıyor bu sorunu nasıl çözebilirim.

pek bilgim yok yeni aldım umarım anlamışsınız dır.


edit:
bu sorunu araştırdım ama birşey bulamadım ve videolar izledim ama videoyu çeken kişi bu sorunla karşılaşmıyor zaten böyle şeyler hep beni bulur