Konu
Ardunio kullanan varsa lütfen yardım etsin
10-01-2024, 21:45:44
#7
yengec35
en4loss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ben tr klavye olarak yazıyorum ama kod en klavye olarak yazmaya çalışıyor örneğin i ye basınca ı oluyor
bir incelermisiniz bu yazıyı
TIKLA