en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben tr klavye olarak yazıyorum ama kod en klavye olarak yazmaya çalışıyor örneğin i ye basınca ı oluyor
bir incelermisiniz bu yazıyı TIKLA