lazenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ascii olarak Denediniz mi 47s =/s Örnek Olarak :
#include <DigiKeyboard.h>
void setup() {
 DigiKeyboard.begin();
 }
 void loop() {
 DigiKeyboard.println("dir 47s");
  delay(5000);  
}
Denemedim hocam ama ascıı olursa ascıı ile devam etmek mantıklımı yani bende neden olmamıştır sizce türkçe kütüphane de ekledin