Ascii olarak Denediniz mi 47s =/s Örnek Olarak :
#include <DigiKeyboard.h>
void setup() {
DigiKeyboard.begin();
}
void loop() {
DigiKeyboard.println("dir 47s");
delay(5000);
}
Denemedim hocam ama ascıı olursa ascıı ile devam etmek mantıklımı yani bende neden olmamıştır sizce türkçe kütüphane de ekledin