• 09-01-2024, 22:56:02
    #10
    azra_dscrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi komisyon, kargo, hizmet bedeli vs hesaplayıcıdan hesaplayıp kar oranımı belirliyorum, ama sürekli borçluyum asla yatan para yok
    Hocam ürün adı vs. belirtmeden KDV dahil alış ve KDV dahil satış fiyatınızı söylerseniz sizin için bir hesap çıkarayım. Eğer güncel maliyetlerle ürün fiyatınızı belirlediyseniz sorun olmaması lazım
  • 09-01-2024, 22:56:14
    #11
    hepsi buradanın her zamanki saçmalığı tavsiyem hb den satmamanız
  • 09-01-2024, 23:04:08
    #12
    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ürün adı vs. belirtmeden KDV dahil alış ve KDV dahil satış fiyatınızı söylerseniz sizin için bir hesap çıkarayım. Eğer güncel maliyetlerle ürün fiyatınızı belirlediyseniz sorun olmaması lazım
    Detaylı inceleyebilirsiniz fiyatlandırmayı, bir ürünün fiyatını bu şekilde hesaplıyorum.
  • 09-01-2024, 23:05:20
    #13
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de trendyoldan da hepsiburadan da o detayı göremedim henüz, bir şeyler kesiyorlar da sürekli detaylı olarak ne nereden kesiliyor ben mi göremiyorum yoksa böyle bir alan mı yok bilemedim. Şuanda çok fazla satış olduğundan küçük geliyor o miktarlar, ceza vs. varsa onu kesiyorlardır diyorum fakat bir taraftan aklım sürekli orada haksız bir kesinti oluyor mu diye.
    Muhasebe kısmından inceleyebilirsiniz, ben kontrol ediyorum. İade oranım çok düşük ceza kesintisi de yok sürekli kargo komisyon ve hizmet bedeli kesiliyor. Ancak bu kadar kesinti olması normal değil. İncelemenizi tavsiye ederim.
  • 09-01-2024, 23:13:03
    #14
    Valla hocam hepsiburadanın kesinti kalemleri ne trendyola benziyor ne çiçeksepetine. Dediğiniz gibi iyi yatar baya sattım hemde kar ile diyorsunuz bakıyorsunuz ki ekside siniz o kadar para nerde diyorsunuz. Side o kader kalem sayıyorlar ki ama para yok size gelene sıfır. Aynı satışı aynı masraf ile diğer pazaryerlerinde yapınca yarı yarıyadan fazla fark yatıyor. İzahat isteyin isterseniz firmadan gerçi o kadar kalem sayacaklar ki size
  • 09-01-2024, 23:16:56
    #15
    Gokhankaya25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam hepsiburadanın kesinti kalemleri ne trendyola benziyor ne çiçeksepetine. Dediğiniz gibi iyi yatar baya sattım hemde kar ile diyorsunuz bakıyorsunuz ki ekside siniz o kadar para nerde diyorsunuz. Side o kader kalem sayıyorlar ki ama para yok size gelene sıfır. Aynı satışı aynı masraf ile diğer pazaryerlerinde yapınca yarı yarıyadan fazla fark yatıyor. İzahat isteyin isterseniz firmadan gerçi o kadar kalem sayacaklar ki size
    Talep açtım durumla ilgili ama dediğiniz gibi muhtemelen birçok kalem sayacaklar. Ben sorunu başka yaşayanlar var mı sadece benimle mi ilgili anlamak istedim ama belli ki herkeste durum aynı.. En iyisi mağazayı kapatmak
  • 09-01-2024, 23:21:57
    #16
    Trendyolda 3 mağaza açma hakkınız oluyor memnunsanız farklı isimlerde orada mağazalar açabilirsiniz. Bence bu politikayla hepsiburadanın sonu gittigidiyor gibi olacak. Şimdiden hayırlı satışlar bol kazançlar. Kolay gelsin
  • 09-01-2024, 23:25:40
    #17
    azra_dscrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı inceleyebilirsiniz fiyatlandırmayı, bir ürünün fiyatını bu şekilde hesaplıyorum.
    Burası hatalı hocam güncel değil. Hepsiburada güncel hizmet ve işlem bedeli 9,6₺, kargo bedeli(en ucuz hepsijet, diğerleri daha pahalı) 53,4₺ KDV dahil. Eğer desiniz fazlaysa kargo daha da yüksektir.

    Yine de artıda olmanız lazım diye düşünüyorum. Bence destekten yazıp tarafınıza kesilen ve size yansımayan fatura varsa onu isteyin. Bu rakamlarla eksiye düşmek çok mantıksız
  • 09-01-2024, 23:29:43
    #18
    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası hatalı hocam güncel değil. Hepsiburada güncel hizmet ve işlem bedeli 9,6₺, kargo bedeli(en ucuz hepsijet, diğerleri daha pahalı) 53,4₺ KDV dahil. Eğer desiniz fazlaysa kargo daha da yüksektir.

    Yine de artıda olmanız lazım diye düşünüyorum. Bence destekten yazıp tarafınıza kesilen ve size yansımayan fatura varsa onu isteyin. Bu rakamlarla eksiye düşmek çok mantıksız
    Bu zamlardan önce satılan bir ürün için kargo bedeli 38 tl yansımış kontrol ettim, hizmet bedelini düşsek bu hakediş yattığı ayda hiç iade ya da ceza da yok. O sebeple eksiye düşmem imkansız. Yine de incelediğiniz için teşekkürler. Kullandığınız günce bir hesaplama aracı var mı acaba?