Ben de trendyoldan da hepsiburadan da o detayı göremedim henüz, bir şeyler kesiyorlar da sürekli detaylı olarak ne nereden kesiliyor ben mi göremiyorum yoksa böyle bir alan mı yok bilemedim. Şuanda çok fazla satış olduğundan küçük geliyor o miktarlar, ceza vs. varsa onu kesiyorlardır diyorum fakat bir taraftan aklım sürekli orada haksız bir kesinti oluyor mu diye.
Muhasebe kısmından inceleyebilirsiniz, ben kontrol ediyorum. İade oranım çok düşük ceza kesintisi de yok sürekli kargo komisyon ve hizmet bedeli kesiliyor. Ancak bu kadar kesinti olması normal değil. İncelemenizi tavsiye ederim.