Valla hocam hepsiburadanın kesinti kalemleri ne trendyola benziyor ne çiçeksepetine. Dediğiniz gibi iyi yatar baya sattım hemde kar ile diyorsunuz bakıyorsunuz ki ekside siniz o kadar para nerde diyorsunuz. Side o kader kalem sayıyorlar ki ama para yok size gelene sıfır. Aynı satışı aynı masraf ile diğer pazaryerlerinde yapınca yarı yarıyadan fazla fark yatıyor. İzahat isteyin isterseniz firmadan gerçi o kadar kalem sayacaklar ki size