Valla hocam hepsiburadanın kesinti kalemleri ne trendyola benziyor ne çiçeksepetine. Dediğiniz gibi iyi yatar baya sattım hemde kar ile diyorsunuz bakıyorsunuz ki ekside siniz o kadar para nerde diyorsunuz. Side o kader kalem sayıyorlar ki ama para yok size gelene sıfır. Aynı satışı aynı masraf ile diğer pazaryerlerinde yapınca yarı yarıyadan fazla fark yatıyor. İzahat isteyin isterseniz firmadan gerçi o kadar kalem sayacaklar ki size
Talep açtım durumla ilgili ama dediğiniz gibi muhtemelen birçok kalem sayacaklar. Ben sorunu başka yaşayanlar var mı sadece benimle mi ilgili anlamak istedim ama belli ki herkeste durum aynı.. En iyisi mağazayı kapatmak