Burası hatalı hocam güncel değil. Hepsiburada güncel hizmet ve işlem bedeli 9,6₺, kargo bedeli(en ucuz hepsijet, diğerleri daha pahalı) 53,4₺ KDV dahil. Eğer desiniz fazlaysa kargo daha da yüksektir.
Yine de artıda olmanız lazım diye düşünüyorum. Bence destekten yazıp tarafınıza kesilen ve size yansımayan fatura varsa onu isteyin. Bu rakamlarla eksiye düşmek çok mantıksız
Bu zamlardan önce satılan bir ürün için kargo bedeli 38 tl yansımış kontrol ettim, hizmet bedelini düşsek bu hakediş yattığı ayda hiç iade ya da ceza da yok. O sebeple eksiye düşmem imkansız. Yine de incelediğiniz için teşekkürler. Kullandığınız günce bir hesaplama aracı var mı acaba?