Denizde dalarken Apple Watch SE buldum
28
●2.618
- 07-01-2024, 18:48:10Biz bulalı 3 ay oluyor hocam, denizde daha önce altın yüzük, kolye ve pırlantada bulduk, eğer @Kriptoufuk; hocamın dediği gibi ekranda sahibinin numarası çıkarsa neden ulaşmayalım elbette ulaşıp göndermeye çalışırım. Ama olmuyorsa tabiki kâr elde etmeye çalışırım. Herkesin vicdanı ile ilgili bir durum. Benim de kayıp ettiğim malı ben bulamıyorsam bir başkasının işine yarasın isterim. @orhansengun; kısaca duyar kasmayalım hocam 🙏
- 07-01-2024, 18:50:07Şimdi hocam ne diyelim. Denizden babanız çıksa sizin midir diyelim 😅 Galiba biraz vicdanınızı buradan gelecek cevaplara göre rahatlatacakmışsınız gibi
Karar size kalmış. Ama artık teknoloji gelişti ki o saat bir teknoloji harikası. Açtığınız vakit sizi bulabilme ihtimali var diye düşünüyorum. Ben birine okuturum kim ne yaparsa yapsın derseniz bile satacağınız kişi bu topa girmez. - 07-01-2024, 18:50:36Bu soğukta nerede daldınız? Güzel bir yerse biz de keşfedelim. Ve cihazın fotoğrafını atabilir misiniz? Ne kadar süre geçmiş tahmin edebilmemiz için.hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2024, 18:54:36Hocam yukarda da yazdığım gibi, 3 ay önce bulundu, sezon boyu çekmecemizde durdu, gelip soran olur marina çevresinden diye, ne gelen ne giden, ben de bir araştırayım dedim. Sahibini bulsam gerçekten iletişim kurup, gerçekten göndereceğim, saati açtım, o şekilde bir ekran çıkmıyor.
- 07-01-2024, 18:57:14Herkes duyar kasmaya geldi gerçekten, ben sanki sahibini aramıyorum nasıl okuturum diye sordum. Arkadaşlar gerçekten sahibini bulursam her yolu denerim, turist ise yurtdışına bile kargolarım. Eğer sahibi etkinleştirmediyse tabiki bir yolunu bulup satacağım. Herkes çok garip.serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2024, 19:03:19Burada duyarlık bir durum yok maalesef. Direkt yeni bulmuş gibi konu açıp biraz irdeleyince 3 ay oldu bulalı falan diyorsunuz. Bu süre zarfında kaç defa şarj ettiniz? Nerede buldunuz? Çevredeki işletmelere bilgi verdiniz mi? Polise gittiniz mi?hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazın altında seri numarası var. Şimdiye kadar Apple Center'a götürebilirdiniz. Sahibini bulurlardı. Cihazın bir fotoğrafını atabilir misiniz? - 07-01-2024, 19:06:08Yoo, duyar niye kasayımhubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ay önce bulmuşsunuz ki bunu yorumda şimdi gördüm. Bence duyar kasılacak bir şey kalmamış artık
Bu konuyu açıp ne dememizi isterseniz. Ben karar sizin dedim. Çekmeceye koyup bırakmışsınız. 3 ay sonra konu açıyorsunuz