• 06-01-2024, 01:06:19
    #10
    Fiyatların düşmesi için herhangi bir sebep yok aksine artması için sebep çok
  • 06-01-2024, 01:06:42
    #11
    Bir silkeleme dönemi geçirdik geçiriyoruz. Araba fiyatlarının düşmeyeceğini ve düşmesinin de mümkün olmadığını defalarca dile getirdim. İnanın bugün yarından daha ucuz. Bu açıdan bakarsanız evet fiyatlar düşmüş durumda
  • 06-01-2024, 01:08:29
    #12
    caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir silkeleme dönemi geçirdik geçiriyoruz. Araba fiyatlarının düşmeyeceğini ve düşmesinin de mümkün olmadığını defalarca dile getirdim. İnanın bugün yarından daha ucuz. Bu açıdan bakarsanız evet fiyatlar düşmüş durumda
    Evet düşmüştü bir ara ama bu güncellenen fiyatlar sonrası sanırım ikinci elde mecbur artacak gibi
  • 06-01-2024, 01:12:55
    #13
    R10.NET'in Bence En İyisi
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 araçların fiyatı normaldi zaten sadece araç bulunamıyordu talep çok olduğundan. Şimdi yüksek faize geçtik talep azaldı fiyatlar yine normal yıllık olağan zamlar oldu.
    İkinci el araçların fiyatları anormaldi onlar normal seviyeye yavaş yavaş geliyor.
    62.500 e aldığım araba 700 bin olmuş burdan düşse sizin normal seviye dediğiniz neresi?
  • 06-01-2024, 01:15:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ikinci el için
  • 06-01-2024, 01:16:19
    #15
    Valla tüm markalar açıkladı sadece Renault açıklamadı. Sıfırlarda zamlar gayet normal de şu ikinci elleri bi düzene soksalar problem kalmayacak. Sarı sitede görüyoruz yani 300e 1993 doğan 400e 2016 linea 100 bin lira fark ile 10 küsür yıl araç modeli değişiyor akıl alır gibi değil. İlana koyan kişi de ilanlara göre fiyat belirtiyor. Umarım 2.el piyasası düzelir.
  • 06-01-2024, 01:16:31
    #16
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 araçların fiyatı normaldi zaten sadece araç bulunamıyordu talep çok olduğundan. Şimdi yüksek faize geçtik talep azaldı fiyatlar yine normal yıllık olağan zamlar oldu.
    İkinci el araçların fiyatları anormaldi onlar normal seviyeye yavaş yavaş geliyor.
    Hocam siz hala düşeceğini savunan kesimden misiniz? Sıfırlar bu ay arttı 40bin. Önümüzdeki aylarda da artmaya devam ederken 2. El neden düşecektir
  • 06-01-2024, 01:19:18
    #17
    serhatitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla tüm markalar açıkladı sadece Renault açıklamadı. Sıfırlarda zamlar gayet normal de şu ikinci elleri bi düzene soksalar problem kalmayacak. Sarı sitede görüyoruz yani 300e 1993 doğan 400e 2016 linea 100 bin lira fark ile 10 küsür yıl araç modeli değişiyor akıl alır gibi değil. İlana koyan kişi de ilanlara göre fiyat belirtiyor. Umarım 2.el piyasası düzelir.
    2.El fiyatlarında ayarsızlık var bence de. Yani ömrünü doldurmuş güneş yankılı araçlara 450bin isteniyor. 2020 model araçlara 850 bin tl ler çok normal kalıyor. Dengesizlik burada eski araçlar bunu isterken iyi araçların fiyatları daha uygun gibi oluyor
  • 06-01-2024, 01:20:58
    #18
    2. el fiyatları düştü zaten. Çünkü piyasada 0 araç bulunmadığı dönem çok şişmişlerdi. Şuan olması gereken seviyedeler.

    Elbette normalleşmenin ardından döviz kurlarına bağlı olarak 0 araç fiyatları arttıkça, 2. el piyasasıda artacaktır mantık çerçevesinde.