Bir silkeleme dönemi geçirdik geçiriyoruz. Araba fiyatlarının düşmeyeceğini ve düşmesinin de mümkün olmadığını defalarca dile getirdim. İnanın bugün yarından daha ucuz. Bu açıdan bakarsanız evet fiyatlar düşmüş durumda
Evet düşmüştü bir ara ama bu güncellenen fiyatlar sonrası sanırım ikinci elde mecbur artacak gibi