0 araçların fiyatı normaldi zaten sadece araç bulunamıyordu talep çok olduğundan. Şimdi yüksek faize geçtik talep azaldı fiyatlar yine normal yıllık olağan zamlar oldu.
İkinci el araçların fiyatları anormaldi onlar normal seviyeye yavaş yavaş geliyor.
62.500 e aldığım araba 700 bin olmuş burdan düşse sizin normal seviye dediğiniz neresi?