2. el fiyatları düştü zaten. Çünkü piyasada 0 araç bulunmadığı dönem çok şişmişlerdi. Şuan olması gereken seviyedeler.
Elbette normalleşmenin ardından döviz kurlarına bağlı olarak 0 araç fiyatları arttıkça, 2. el piyasasıda artacaktır mantık çerçevesinde.