caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 araçların fiyatı normaldi zaten sadece araç bulunamıyordu talep çok olduğundan. Şimdi yüksek faize geçtik talep azaldı fiyatlar yine normal yıllık olağan zamlar oldu.
İkinci el araçların fiyatları anormaldi onlar normal seviyeye yavaş yavaş geliyor.
Hocam siz hala düşeceğini savunan kesimden misiniz? Sıfırlar bu ay arttı 40bin. Önümüzdeki aylarda da artmaya devam ederken 2. El neden düşecektir