Bir silkeleme dönemi geçirdik geçiriyoruz. Araba fiyatlarının düşmeyeceğini ve düşmesinin de mümkün olmadığını defalarca dile getirdim. İnanın bugün yarından daha ucuz. Bu açıdan bakarsanız evet fiyatlar düşmüş durumda